C
Chairman Yang
Unregistered-Member
Unity of Command 2, bir II. Dünya Savaşı strateji oyunudur ve genellikle karmaşık tarihi detayları, çirkin grafikleri, anlaşılması zor kullanıcı arayüzlerini ve sık sık "grognard" olarak adlandırılan hayran kitlesinin eski tarz zevklerine hitap ettiği bilinen bu türde nadir bulunan bir oyundur. İşte Unity of Command 2 gibi bir oyunun örneği:
Unity of Command 2, yukarıda bahsettiğim tüm sorunlardan kaçınan, II. Dünya Savaşı'nın özünü yakalayan ve aşırı detaylara saplanmadan temiz, okunabilir, hoş bir sanat tarzı ve kullanıcı arayüzüne sahip, son derece erişilebilir bir tur tabanlı strateji oyunudur. Eğer Advance Wars tarzında bir oyun oynadıysanız, bu oyundan da keyif alabilirsiniz. Oyun şu şekildedir:
Harika Seviye Tasarımı:
Bir strateji oyunu için tuhaf bir şey olabilir, ancak bu oyunun her senaryosu uygun bir zorluk seviyesini (isteğe bağlı hedeflerle daha fazla zorluk istiyorsanız), savaş meydanında yaratıcılığınızı kullanmanıza izin vermek, çeşitli oyun tarzları sağlamak (iyi donanımlı ancak deneyimsiz Müttefik ordusunun dağlık İtalya'ya amfibi saldırı denemesi, Nazi savaş makinesine karşı güçlü Sovyet birliklerini kışa kadar tutmaya çalışma çabası, hızlı ileri geri çöl savaşı) ve gerçek bir II. Dünya Savaşı lezzeti sunmak için özenle tasarlanmıştır, hatta çatışma hakkında pek bir şey bilmeseniz bile.Lojistikte Mükemmellik:
Unity of Command 1, lojistik ve tedarik hatlarını inanılmaz bir şekilde simüle etmesi nedeniyle büyük ilgi görmüştü. Unity of Command 2, bu geleneği sürdürüyor ve düşman birimlerini cerrahi bir şekilde kuşatarak veya çevreleyerek dahil olmanıza izin veren zarif oyun sistemlerine sahiptir.Basitçe ifade etmek gerekirse, birimlere her turda tedarik sağlanmazsa, hızla bozulmaya başlarlar ve dışarı çıkmak için aciz hale gelirler. Üstün güçlere minimal kayıpla karşı koyabilirsiniz, ancak dikkatli olun, mükemmel düşman yapay zekası size aynı şeyi yapabilir. Bu, oyunun diğer hiçbirinin bu kadar iyi yapamadığı oynanışa ek bir etkileyici boyut katıyor.